Inlägg: 2014021
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jag skulle prioritera forwardssidan. Iof beroende på hur länge Andersen och Ingman blir borta.
Med Sigalet, Andersen, Söderström, Kilas, Ingman så ska backsidan kunna funka.
Tycker laget mest behöver en poängforward.
Med Sigalet, Andersen, Söderström, Kilas, Ingman så ska backsidan kunna funka.
Tycker laget mest behöver en poängforward.
+ 6
Sv: A proposito de nada
spolaisen: kanske en av varje vore en fin kompromiss, en klassanfallare och en klassback..
+ 2
Tror inte Brynäs har kassan för fler bra anfallare,,,,,,,,,
Tror därför att två backar av klass skulle höja hela laget och därmed skärpan i avsluten/målgörat/det som det går ut på......
Med Ersson i målet och förstärkt backsida måhända Brynäs håller sig kvar i hockeysociteten.