Inlägg: 2016472
Sv: A proposito de nada
Som läget ligger idag så är det svårt att argumentera för spelare som Ölund, Rohdin, Blomman, Alcén, Asklöf. Riktiga Brynäsare, men som tyvärr inte får till det alls i sina karriärer nu. Tråkigt läge.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tomten verkar inte haft vägarna förbi ERP i år, kanske någon som inte varit snäll.....
Skämt o sido GOD JUL ALLA BRYNÄSARE!!!!
Skämt o sido GOD JUL ALLA BRYNÄSARE!!!!
+ 7