Inlägg: 2016468
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Egentligen är det bara Ersson i kassen, Söderström och Scott som har rent kvalitetsmässigt/talangmässigt jag vill se i laget, resten är enkelt utbytbara.
Sv: A proposito de nada
Som läget ligger idag så är det svårt att argumentera för spelare som Ölund, Rohdin, Blomman, Alcén, Asklöf. Riktiga Brynäsare, men som tyvärr inte får till det alls i sina karriärer nu. Tråkigt läge.
+ 7
Alcen får vi dras med ! Förra året bra 4 mot 5 i år nja..
Vi måste få ugång Öhlund eller hoppas att vi lånar honom billigt! Just nu kall!
GOD JUL ALLA I BIF
HOPPAS NYÅR BLIR ATT VI VÄNDER BLAD O HITTAR ETT NYTT SPEL