Inlägg: 2016496
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Egentligen är det bara Ersson i kassen, Söderström och Scott som har rent kvalitetsmässigt/talangmässigt jag vill se i laget, resten är enkelt utbytbara.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}:
Har läst och förstått att Bif har problem med forwardssidan, backsidan verkar enligt många på detta forum helt okey. Visar hur olika vi alla ser på hockey. Möjligt att backarna har spelat ut sin roll i SHL.
Har läst och förstått att Bif har problem med forwardssidan, backsidan verkar enligt många på detta forum helt okey. Visar hur olika vi alla ser på hockey. Möjligt att backarna har spelat ut sin roll i SHL.