Inlägg: 2016626
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Inget konstigt med det. Jag har fått dom tyngsta ryktena från folk som inte är intresserade. Polares syster som festat med nån spelare eller liknande.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Näje. Person jag hörde det av är inte speciellt hockeyintresserad. Men källan står väldigt nära en person i laget.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Min källa säger att någon kan vara på ingång innan transferfönstrets stängning.