Inlägg: 2017111
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
ellis: men om du tänker ett steg längre då? Ledigt på marknaden nu som kan tänka sig Sverige , lek med tanken att Brynäs tagit in Felix schytz istället för Oskarshamn? Kan garantera att det varit samma liv här då om Sundlöv o dackes inkompetens med o värva spets bla bla bla.
Ingen här hade vart nöjd över den värvningen.
Finns det inte ledig spetskompetens på marknaden så gör det inte det. Denna årstid allra helst. I februari lättar det när Finland o khl som missar slutspel börjar släppa dyra importer.
Ingen här hade vart nöjd över den värvningen.
Finns det inte ledig spetskompetens på marknaden så gör det inte det. Denna årstid allra helst. I februari lättar det när Finland o khl som missar slutspel börjar släppa dyra importer.
+ 1
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
ellis: Ja, det känns som att man oftast reagerar istället för att agera.
+ 3
Ja jag tycker sådana beskrivningar från Sundlöv är ogrundade och rent löjeväckande. "Inte bara värva för värvandets skull". Vad menar han egentligen när vi här talar om en klubb som efter en hel svår höst ligger risigt till i serien och behöver hitta på nåt i sin trupp? Försöka förstärka spelarsidan så att laget blir bättre, kanske. Men i Brynäs känns det nästan som att värva är nånting skämmigt", "fult" och belastande...