Inlägg: 2017118
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Sama: Såhär tänker jag om forwards till nästa säsong. Typ.
Rödin-Scott-NY
Desch-NY-NY
Molin-NY-Danielsson
Mannberg-Blomman-Junior/Alcen
Sallinen: Gör det helt ok, men p g a kontrakt på Danielsson och Desch som inte är tillräckligt spetsiga, så måste en offensivt vassare center in.
Ölund: Vi har ingen plats för honom att nystarta karriären, om han inte ska husera i en fjärdeline. Vi behöver bryta där.
Brodecki: En spelare jag vill ha kvar, men återigen p g a att vi sitter på andra kontrakt så behöver vi riktig spets. Kan man inte bryta med Desch eller Danielsson, då offras Brodecki. Molin har överglänst honom med nån procent.
Rohdin: Får inte ut nåt av sitt hårda slit och tjänar nog för mycket sett till sin begränsade roll.
Asklöf: Har kontrakt tror jag, men bör behöva spela i AS.
Rödin-Scott-NY
Desch-NY-NY
Molin-NY-Danielsson
Mannberg-Blomman-Junior/Alcen
Sallinen: Gör det helt ok, men p g a kontrakt på Danielsson och Desch som inte är tillräckligt spetsiga, så måste en offensivt vassare center in.
Ölund: Vi har ingen plats för honom att nystarta karriären, om han inte ska husera i en fjärdeline. Vi behöver bryta där.
Brodecki: En spelare jag vill ha kvar, men återigen p g a att vi sitter på andra kontrakt så behöver vi riktig spets. Kan man inte bryta med Desch eller Danielsson, då offras Brodecki. Molin har överglänst honom med nån procent.
Rohdin: Får inte ut nåt av sitt hårda slit och tjänar nog för mycket sett till sin begränsade roll.
Asklöf: Har kontrakt tror jag, men bör behöva spela i AS.