Inlägg: 2022455
Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Abbott vilken jävla straff han jubla inte ens vill han vara i Leksand?
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Kevin47: Skrev inte du så förra matchen också? Eller så var det någon annan?
Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Kevin47: Sa man ju efter hans straffmål förra matchen också.
+ 1