Inlägg: 2029094
Sv: A proposito de nada
Lemp: Tittar på Björklöven- Modo- inte lämpligt att hamna i kval mot något av de lagen. Speciellt inte Björklöven. Vilka lirare!
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Instämmer. Fart och fläkt! Hoppas vi klarar av att hålla huvudet ovanför ytan och knipa 13:e platsen. Blomman, Alcen, Rohdin, Mannberg, Ölund och 90% av backarna i Brynäs skulle nog fasen inte ta en plats i Löven.
+ 2