Inlägg: 2032641
Svarskommentarer
Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
{8846}:
Om Brynäs skall vinna 4 guld på 10 år kan vi inte ha gulliga spelare i laget som är bra ("kreativa") var 6-7e match. Leverera, leverera, leverera! Hvergang.
Om Brynäs skall vinna 4 guld på 10 år kan vi inte ha gulliga spelare i laget som är bra ("kreativa") var 6-7e match. Leverera, leverera, leverera! Hvergang.
+ 3
Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
{8846}: Har samma magkänsla, släppa Brodecki för Björk känns lite plus minus noll.
Hade gärna sett Brodecki kvar men kanske är nödvändigt för att båda parter ska växa.
Får vi in en riktigt bra forward som växer in i systemet snabbt så kan vi överraska i slutspelet ;)
Rödin-Scott-Danielsson
x-Sallinen-Molin
Descheneau-Ölund-Persson
Rohdin-Blomqvist-Mannberg
Känns aningen tunnt ut i detta läge
Hade gärna sett Brodecki kvar men kanske är nödvändigt för att båda parter ska växa.
Får vi in en riktigt bra forward som växer in i systemet snabbt så kan vi överraska i slutspelet ;)
Rödin-Scott-Danielsson
x-Sallinen-Molin
Descheneau-Ölund-Persson
Rohdin-Blomqvist-Mannberg
Känns aningen tunnt ut i detta läge
Sen kan jag ju tycka att det är tråkigt om Brodecki försvinner från Brynäs, han är spelskicklig men försvinner tyvärr bort många matcher.
Jag har även fått uppfattningen att han verkar vara en jättehärlig person som har en positiv energi kring sig.
Det tror jag även är en viktig mycket viktig del förutom de rent sportsliga prestationerna.
Neeh fan, handen på hjärtat så skulle jag helst vilja se att Brodecki blir kvar och någon annan blir borttrejdad istället.
Men har samtidigt full förståelse för om det blir så.
Det är kanske ett nödvändigt ont, för att kunna göra en uppryckning till nästa säsong.