Inlägg: 2032646
Svarskommentarer
Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
Sama: Jo, spontant är det +/- 0. Backkrisen gör att man ser trejden som en kortsiktig åtgärd, men om Björk signas upp över längre tid och Brodecki inte skulle fått förlängt, så är det ju även långsiktigt agerat av Sundlöv.
Det som är beklämmande är lagets brist på kreativa forwards. Brodecki var ojämn och hade sina svagheter, men det fanns en kreativ uppsida där som många andra saknar. Men om Sundlöv har en kreativ forward på ingång så framstår det som rimligt att släppa Brodecki, vi får se hur det blir.
Det som är beklämmande är lagets brist på kreativa forwards. Brodecki var ojämn och hade sina svagheter, men det fanns en kreativ uppsida där som många andra saknar. Men om Sundlöv har en kreativ forward på ingång så framstår det som rimligt att släppa Brodecki, vi får se hur det blir.
+ 1
Hade gärna sett Brodecki kvar men kanske är nödvändigt för att båda parter ska växa.
Får vi in en riktigt bra forward som växer in i systemet snabbt så kan vi överraska i slutspelet ;)
Rödin-Scott-Danielsson
x-Sallinen-Molin
Descheneau-Ölund-Persson
Rohdin-Blomqvist-Mannberg
Känns aningen tunnt ut i detta läge