Inlägg: 2041155
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Med den lönen tenderar ju backsidan till att bli väldigt kostsam.
Jag menar
Andersén 200k/mån
Sigalet 200-250k dollar netto säsong
Bertilsson? 250k/mån
Kanske finns optionsår på t.ex Anderséns kontrakt likt Danielssons.
Jag menar
Andersén 200k/mån
Sigalet 200-250k dollar netto säsong
Bertilsson? 250k/mån
Kanske finns optionsår på t.ex Anderséns kontrakt likt Danielssons.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Jag är beredd att hålla med dig, Bertilsson ska ha bra betalt, men om nu 250 i månaden stämmer så är det kanske i överkant.
Vi måste maximera varenda jäkla öre när vi bygger.
Vi måste maximera varenda jäkla öre när vi bygger.
I NHL finns det inte på världskartan att en back som inte spelar PP eller är särskilt produktiv ska vara bland dom bäst betalda i ligan. SHL har inte kommit lika långt i utvecklingen, men tids nog kommer man inse även här att dom högsta lönerna ska ges till spelare som producerar poäng.