Inlägg: 2060430
Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Kellman är såklart dyrare än Sallinen, odiskutabelt. Han kommer direkt från NHL och är i sin prime och hela fucking Europa vill ha honom (förutom Brynäs då).
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: "hela fucking Europa vill ha honom (förutom Brynäs då)."
Intressant info.
Inte att hela fucking Europa vill ha Kellman, men att Brynäs inte vill ha honom.
Var har har du fått den uppgiften ifrån?
Intressant info.
Inte att hela fucking Europa vill ha Kellman, men att Brynäs inte vill ha honom.
Var har har du fått den uppgiften ifrån?