Inlägg: 2079491
Sv: A proposito de nada
{2064}: Jag hoppas och tror att Peter vet hur man lägger upp en försäsong och hur man implementerar ett nytt spelsystem.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det hoppas vi väl alla. Frågan är bara hur man väljer att prioritera när det bara finns x antal timmar att implementera alla förändringar på.
Men det kommer ta tid och kommer långtifrån vara klart vid seriestart så det är bara att ha rikligt med tålamod och hoppas att prioriteringarna man gjort är de rätta.
Men det kommer ta tid och kommer långtifrån vara klart vid seriestart så det är bara att ha rikligt med tålamod och hoppas att prioriteringarna man gjort är de rätta.