Inlägg: 2079573
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: ” Jag skiter i Dackell och Campeses ev överoptimistiska planer,”
Nä det gör du inte, då du har varit där och försvarat dem så fort de kritiseras. Tills nu då när ny röst hörs!
Problemet är nu att du argumenterat in dig i en motsägelsesituation, och då ”skiter” du i det tidigare du sagt!
Nä det gör du inte, då du har varit där och försvarat dem så fort de kritiseras. Tills nu då när ny röst hörs!
Problemet är nu att du argumenterat in dig i en motsägelsesituation, och då ”skiter” du i det tidigare du sagt!
+ 4
Jag tror bara att det KAN ta en säsong innan vi har ett lag som börjar spela på det sätt som det PA vill att det ska se ut.
Svårare är det inte.