Inlägg: 2082142
Sv: A proposito de nada
Ständig: Berglund åkte i vägen lite och sen kastade sig oskarhamnsaset. Han borde åkt för diving.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ja, det var en domartabbe, men BP-spelet måste ändå bli bättre. Brynäs gör alla fel man kan göra i BP. Andrén får inte tillräckligt bra hjälp men hans individuella insats är också riktigt svag.
+ 1