Inlägg: 2082152
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ja, det var en domartabbe, men BP-spelet måste ändå bli bättre. Brynäs gör alla fel man kan göra i BP. Andrén får inte tillräckligt bra hjälp men hans individuella insats är också riktigt svag.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Det är tyvärr riktigt uselt rakt över, bp, pp, försvars-, anfalls- och målvaktsspel.
Ser extremt illa ut. Det värsta är att Oskarshamn behöver inte anstränga sig ens...
Ser extremt illa ut. Det värsta är att Oskarshamn behöver inte anstränga sig ens...