Inlägg: 2082297
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8975}: Blev lite paff faktiskt. Men han kör väl lite psykologi där - inte läge att köra igång stora motorsågen ännu.
Sv: A proposito de nada
{8975}: Peter är nöjd med vissa saker, som det går att bygga vidare på.
Inte att att han är helnöjd med allting.
Säger väl det mesta om din "läsförståelse"...
Inte att att han är helnöjd med allting.
Säger väl det mesta om din "läsförståelse"...
Sv: A proposito de nada
{8975}: tror magnus sundqvist har klätt ut sig till Peter a och att det är hans sätt att hämnas..mesiga förlorar o är nöjd:)
+ 2