Inlägg: 2083902
Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
Huge: Då är det ingen idé för oss vanliga dödliga att klaga på det heller. Bara att lita på att dom tar dom bästa besluten efter sina förutsättningar.
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
Rodrigo: Nån som förbjudit dig och ”oss vanliga” att klaga, eller?
Fritt val, vad jag vet...
Fritt val, vad jag vet...
Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
Tidsfråga innan ett skott från blå går in med såhär statiskt försvar.