Inlägg: 2084002
Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
Qvarre: Som sagt svagt BP, svagt målvaktsspel och åt helvete för lite skott på mål sen kan man krydda med svag domarinstats när vi spelar 3 mot 5 men denna förlust är helt och hållet brynäs eget fel....
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
Forsberg 1978: Jag tycker att Brynäs var värd en seger.. Skit samma om LHC sköt många skott då de flesta var totalt ofarliga.
Jag tycker att vår målvakt var OK förutom på 2-1målet som jag tycker han borde ha tagit.
Brynäs hade järnkoll tills domarna lade sig i det hela.
Jag tycker att vår målvakt var OK förutom på 2-1målet som jag tycker han borde ha tagit.
Brynäs hade järnkoll tills domarna lade sig i det hela.
+ 1