Inlägg: 2085731
Sv: A proposito de nada
Berge: Jag vill se Sallinen med Berglund och Jaedon och som förstalina vill jag se Rödin - Scott- Danielsson
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Eh Molin???
Såhär tycker jag vore det intressant:
Rödin - Molin - Berglund
Danielsson - Scott - Descheneau
Pettersson - Sallinen - Persson
Mannberg - Ölund - Alcén
Bertilsson - Hedberg
Sigalet - Nyberg
Berglund - Ingman
Andersén/Björk
Ersson (Andrén)
Såhär tycker jag vore det intressant:
Rödin - Molin - Berglund
Danielsson - Scott - Descheneau
Pettersson - Sallinen - Persson
Mannberg - Ölund - Alcén
Bertilsson - Hedberg
Sigalet - Nyberg
Berglund - Ingman
Andersén/Björk
Ersson (Andrén)
+ 1