Inlägg: 2085737
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9179}: Som jag ser det så är Molin och Sallinen direkta konkurrenter om att centra en av topplinnorna.
Alternativet är förstås Berglund - Molin - Jaedon
Sen då i tredje Petterson - Sallinen/Molin - Persson
bäst prestation får avgöra här och de kan också alternera under säsongen.
Jag vill se förra säsongens förstakedja intakt, den var ju absolut topp i ligan så att ändra på den ser jag inte som aktuellt när Scott är tillbaka.
Sen är det ingen hemlighet att Sallinen är en personlig favorit för mig då jag gillar hans traditionella centerspel..
Alternativet är förstås Berglund - Molin - Jaedon
Sen då i tredje Petterson - Sallinen/Molin - Persson
bäst prestation får avgöra här och de kan också alternera under säsongen.
Jag vill se förra säsongens förstakedja intakt, den var ju absolut topp i ligan så att ändra på den ser jag inte som aktuellt när Scott är tillbaka.
Sen är det ingen hemlighet att Sallinen är en personlig favorit för mig då jag gillar hans traditionella centerspel..
Sv: A proposito de nada
{9179}:
Kom nästan på bättre kedjor nu. Tänk er dessa:
Rödin - Molin - Berglund
Descheneau - Scott - Sallinen
Danielsson - Ölund - Persson
Pettersson - Birgersson - Mannberg
Tror stenhårt på dessa.
Kom nästan på bättre kedjor nu. Tänk er dessa:
Rödin - Molin - Berglund
Descheneau - Scott - Sallinen
Danielsson - Ölund - Persson
Pettersson - Birgersson - Mannberg
Tror stenhårt på dessa.
+ 2
Såhär tycker jag vore det intressant:
Rödin - Molin - Berglund
Danielsson - Scott - Descheneau
Pettersson - Sallinen - Persson
Mannberg - Ölund - Alcén
Bertilsson - Hedberg
Sigalet - Nyberg
Berglund - Ingman
Andersén/Björk
Ersson (Andrén)