Inlägg: 2089619
Sv: Växjö - Brynäs IF 17-10-2020
Peja: Vår målvakt har snarare stått på hälarna och inte på huvudet.. Det är en klart underkänd prestation i min bok.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Växjö - Brynäs IF 17-10-2020
Qvarre: Men det hade ju inte spelat någon roll om Peter tex hade ställt Markström i mål, folk hade ändå varit förbannade för att Ersson inte stått. Andren gör det bra. Målen har han inget att göra på. Möjligt att han med flyt skulle kunna ta trean.
+ 2
Sv: Växjö - Brynäs IF 17-10-2020
Qvarre: Vilket mål ska Andrén ta? Det första där massa trafik är mellan honom och pucken? Friläget? Emil Petterssons riktigt vassa avslut?
Brynäs har ju visserligen haft puckinnehav i offensiv zon i tredje men inte särskilt många vassa avslut. Växjö har skapat klart mest bra chanser i den här perioden.
Brynäs har ju visserligen haft puckinnehav i offensiv zon i tredje men inte särskilt många vassa avslut. Växjö har skapat klart mest bra chanser i den här perioden.