Inlägg: 2089650
Sv: Växjö - Brynäs IF 17-10-2020
Qvarre: Det är en subjektiv bedömning som alla får göra själva men jag tycker det är väldigt orättvist att såga just målvakten när motståndarna skapar mycket mer heta målchanser.
Svarskommentarer
Sv: Växjö - Brynäs IF 17-10-2020
Peja: såga och såga, jag tycker mer att jag var kritisk till hans insats än att jag sågade honom.
Men även detta är ju också en subjektiv bedömning
Men även detta är ju också en subjektiv bedömning
+ 1