Inlägg: 2091970
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
"Vi måste dra på oss färre utvisningar!!!"
- Drar sedan på sig 39 utvisningsminuter... Hahaha!
- Drar sedan på sig 39 utvisningsminuter... Hahaha!
+ 5
Sv: A proposito de nada
Mannberg för helvete är du precis tappad elle? Detta jävla lag har oändliga problem!!!
Edit tar tillbaka det där en gnutta...
Edit tar tillbaka det där en gnutta...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Arell, vilken tönt.
Bromsar in, sätter ut arslet, väntar in dutten i ryggen, låtsas flyga in i planket.
Hoppas han skadade sig...
Bromsar in, sätter ut arslet, väntar in dutten i ryggen, låtsas flyga in i planket.
Hoppas han skadade sig...
+ 5