Inlägg: 2091987
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Med tanke på hur den artikeln skrevs så var nog avsikten att den egentligen skulle publiceras i "En ding ding värld" och inte Gefle Dagblad.
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: PINSAMT!!! Det är här kommer att bli en bedrövlig säsong, tror inte på PA.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Du kan ju dra bort 25 minuter i alla fall för det där är inget matchstraff...
Så "bara" 19 min :-/
Så "bara" 19 min :-/
- Drar sedan på sig 39 utvisningsminuter... Hahaha!