Inlägg: 2092006
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tja vi vann i alla fall skottstatistiken trots en period i bp... Antar att Corsin ser lite bättre ut då och då är vi väl på väg uppåt trots att vi förlorar eftersom vi var på väg neråt förut fast vi vann. ;)
Skämt åsido så gjorde 3:e en riktigt bra match. Greg Scott bra som vanligt. Rödin får skämmas för insatsen i denna match däremot.
Skämt åsido så gjorde 3:e en riktigt bra match. Greg Scott bra som vanligt. Rödin får skämmas för insatsen i denna match däremot.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Kan ju inte vara lätt som brynässpelare att hålla koll på alla jävla spelsystem efter alla tränare som kommit och gått.....
+ 1
Han är kompetent, vi behöver kontinuenuitet. Alla tränare kan det ju inte vara fel på utan det är bara att nöta på tills det blir bättre, tålamod.