Inlägg: 2091993
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: PINSAMT!!! Det är här kommer att bli en bedrövlig säsong, tror inte på PA.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lassebrynäs: ”PINSAMT!!! Det är här kommer att bli en bedrövlig säsong, tror inte på PA.”
Han är kompetent, vi behöver kontinuenuitet. Alla tränare kan det ju inte vara fel på utan det är bara att nöta på tills det blir bättre, tålamod.
Han är kompetent, vi behöver kontinuenuitet. Alla tränare kan det ju inte vara fel på utan det är bara att nöta på tills det blir bättre, tålamod.
+ 1