Inlägg: 2098793
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Snyggt gliiiiidigt av Mannberg!! Peta med E N J Ä VL A HAND PÅ KLUBBAN PÅ MÖGLE SPELAREN!!
Rör på benen eller BYT!!
Rör på benen eller BYT!!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Huge: Tycker vi i varje match har stora problem att ta oss igenom mittzonen med fart. Puckarna sitter inte på bladet eller så fastnar vi vid sargen och tappar puck och får omställning på oss.
Måste rättas till.
Oj.vad vi brister där i bp-spelet
Måste rättas till.
Oj.vad vi brister där i bp-spelet
+ 3