Inlägg: 2098796
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: håller med..Man kan ju undra vad de har tränat i två veckor .Hoppas att det inte blir något ras i denna match...
+ 1
Sv: A proposito de nada
hade varit trevligt att ha en spelare som kunde göra en sån aktion i sitt lag. Brynäs behöver i princip använda 120% av sin kraft varje gång man ska göra mål. andra lag har enskilda spelare som bara gör det
Vafan gör Björk spelar med en hand och 70% fokus
Vafan gör Björk spelar med en hand och 70% fokus
Sv: A proposito de nada
Hej å hå förfallet fortsätter jag ser ingen som helat förbättring med Peter i båset. Vårt 5v5 spel är bedrövligt dåligt. Skapar knappt 1 målchans per match.
+ 1
Måste rättas till.
Oj.vad vi brister där i bp-spelet