Inlägg: 2098814
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mattson: vi blir sist inget snack om saken, de kommer inte bli bättre än va de ser ut nu. Vi har haft 2!!!! Veckor på oss att få spelwt att funka men lik förbannat är vi helt klappkassa
Sv: A proposito de nada
Mattson: Kollar lite på Mattias Sjögren. Äldre spelare med bra meriter, ledartyp, men han levererar inte längre poäng. Påminner lite om en del av Brynäs spelare. Sjögren är säkert en viktig spelare i deras lag, men Rögle har massa yngre spelare som levererar, stor skillnad mot i Brynäs. Det är veteranerna som ska göra't i Brynäs.