Inlägg: 2098821
Sv: A proposito de nada
Mattson: vi blir sist inget snack om saken, de kommer inte bli bättre än va de ser ut nu. Vi har haft 2!!!! Veckor på oss att få spelwt att funka men lik förbannat är vi helt klappkassa
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Dallemas: Man blir ju ändå ledsen när man ser hur total nedmonterat och kvalitetsdränerar Brynäs är. Rögle har ju senaste åren gjort precis allt rätt- Brynäs allt fel. Sundlöf värvningar är ju värdelösa totalt sätt.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Dallemas: Vi är långsamma i allt.vi gör tyvärr. Tanken, skridskoåkningen, backcheckningen osv.
En del stavas självförtroende, en del brist på spets och bredd och en del på inställning.
En del stavas självförtroende, en del brist på spets och bredd och en del på inställning.
Sv: A proposito de nada
Dallemas: Utan publik spelar det kanske ingen roll med hemmaplansfördel i en jumbofinal.