Inlägg: 2098952
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Vi får hoppas att de tar sig samman, blir dock inte förvånad om bröderna Westerholm och Brodecki pengar in några mål, slår aldrig fel.
Sv: A proposito de nada
Är det otur eller vad beror det på att Brynäs betalar dyrt för spets som slutar som parenteser i bästa fall?
För att nämna några:
Jocke Eriksson som Dif rata pga dåligt knä - Får ett 2 års kontrakt i Bif.
Alcens varsågod kontrakt?!?
Sigalet? Sitter han och putsar guldet på träningarna?
Andersen?
Mannberg tillför han mer än te x Kvist eller Birgersson?
För att nämna några:
Jocke Eriksson som Dif rata pga dåligt knä - Får ett 2 års kontrakt i Bif.
Alcens varsågod kontrakt?!?
Sigalet? Sitter han och putsar guldet på träningarna?
Andersen?
Mannberg tillför han mer än te x Kvist eller Birgersson?
+ 5