Inlägg: 2098954
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lindström: Ett problem är att tidigare Brynäsfostrade spelare som håller hygglig SHL-klass, överskattas och värvas till moderklubben som förväntade toppspelare. En roll de sällan kan leva upp till...
+ 6
Sv: A proposito de nada
Lindström: Detta skulle man titta på, rent spontant känns det som att vi har en del spelar som "rundar av" i Brynäs IF...
+ 1
För att nämna några:
Jocke Eriksson som Dif rata pga dåligt knä - Får ett 2 års kontrakt i Bif.
Alcens varsågod kontrakt?!?
Sigalet? Sitter han och putsar guldet på träningarna?
Andersen?
Mannberg tillför han mer än te x Kvist eller Birgersson?