Inlägg: 2101547
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
magr: Skämtar du eller har du ingen koll på att ord kan ha flera betydelser?
+ 1
Sv: A proposito de nada
magr: Tja, det verkar ju vara mkt bönder, värmlänningar och annat utsocknes härinne, om man ser det så här från ett huvudstadsperspektiv.
Så ämnet "tröskning" kanske inte är helt malplacerat ändå.... ;-))
Så ämnet "tröskning" kanske inte är helt malplacerat ändå.... ;-))
+ 2