Inlägg: 2101569
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8846}: Såhär tycker jag är bättre:
Ersson
Bertilsson - Björk
Nyberg - Sigalet
Andersén - Hedberg
Berglund
Rödin - Berglund - Gunler
Danielsson - Ölund - Descheneau
Mannberg - Molin - Solem
Ljungkratz - Birgersson - Kvist
Alcén
PP1:
Danielsson
Gunler
Rödin
Berglund
Molin
PP2:
Björk
Hedberg
Descheneau
Birgersson
Ölund
Ersson
Bertilsson - Björk
Nyberg - Sigalet
Andersén - Hedberg
Berglund
Rödin - Berglund - Gunler
Danielsson - Ölund - Descheneau
Mannberg - Molin - Solem
Ljungkratz - Birgersson - Kvist
Alcén
PP1:
Danielsson
Gunler
Rödin
Berglund
Molin
PP2:
Björk
Hedberg
Descheneau
Birgersson
Ölund
Sv: A proposito de nada
{8846}: Underbart att se Birgersson spelklar igen! Inte för att han är en stjärna i laget, mer för att jag hoppas på att det blir en SHL-spelare av honom och han behöver speltiden för det.
+ 6
Annars är laget verkligen desarmerat med både Sallinen och Persson ej till spel.
Om Scott ej spelar vill jag se :
Rödin-Ölund-Gunler
Danielsson-Molin-Desch
Mannberg-P.Berglund-Kvist
Ljungkrantz-Birgersson-Alcén / Solem
Förstår absolut inte tanken med att låta Mannberg Centra 1a linan, när Berglund i grunden är center och borde kunna spela som det någon enstaka match.
Kul med match imorgon hur som helst.