Inlägg: 2101700
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Spjutmuren:
Håller med dig att lösa rykten och allmänt spekulerande är grymt! Jag har tidigare läst PettisBifs inlägg och gillat att höra om de lösa rykten som han levererat, aldrig haft något emot.
Detta inlägg tyckte jag dock gick över gränsen och kändes inte fräscht att försöka skaffa sig status som expert genom att namedroppa 60 olika spelare där någon säkert kommer spela i Brynäs en vacker dag.
Håller med dig att lösa rykten och allmänt spekulerande är grymt! Jag har tidigare läst PettisBifs inlägg och gillat att höra om de lösa rykten som han levererat, aldrig haft något emot.
Detta inlägg tyckte jag dock gick över gränsen och kändes inte fräscht att försöka skaffa sig status som expert genom att namedroppa 60 olika spelare där någon säkert kommer spela i Brynäs en vacker dag.
+ 1
Läser hundra gånger hellre rena spekulationer och lösa rykten än raljerande över andras poster. Därmed inte sagt att de poster som vi pratar om är rena spekulationer - grabbarna har ju uppenbart en del att bidra med