Inlägg: 2104429
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Var beställer man pappfigurer?
Man får väl bara beställa med foto på sig själv?
Man får väl bara beställa med foto på sig själv?
Sv: A proposito de nada
Intervju med våran nya målvaktstränare. Kommer vara med på det flesta träningarna, men ej stå i båset under matcherna. Sen har han och Honken tydligen fortsatt kontakt med varandra. Han är rätt säker att Honken kommer bli en outstanding mv-tränare i framtiden.
www.hockeypuls.se/artikel/andrade-honkens-spelstil-nu-ska-brynas-nya-malvaktstranare-hjalpa-ersson-till-toppen?referrer=app
www.hockeypuls.se/artikel/andrade-honkens-spelstil-nu-ska-brynas-nya-malvaktstranare-hjalpa-ersson-till-toppen?referrer=app
+ 5
Är det någon som nappat på att sponsra en sån där pappfigur i arenan? Man får ju skicka in foto som trycks på denna och sedan hamnar den på läktaren.
Halva pengen går till BIF.
Funderar på att ladda upp ett foto på KEB och be dem ställa den på pressläktaren. Han missade väl nästan ingen hemmamatch sedan invigningen 1967 tills han dog...