Inlägg: 2104437
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Har sett att andra använt Mr Bean som pappersfigur (på fotbollsarena). Tror inte det är så strikt. Kanske en bild på Tommy Sandlin vore nåt att lägga upp också på Gavlerinken//ERP-läktaren.
Vore verkligen inte fel.
Vore verkligen inte fel.
+ 3
Sv: A proposito de nada
{8399}: Här beställer man.
Om man vill t.ex. hedra Keb, så bör man nog kontakta Brynäs först för att få "godkänt"
Om man vill t.ex. hedra Keb, så bör man nog kontakta Brynäs först för att få "godkänt"
+ 1
Man får väl bara beställa med foto på sig själv?