Inlägg: 2109108
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Om Sigalet går till Frölunda.
Då hoppas jag verkligen att de får betala hela hans lön.
Det skulle verkligen kännas illa om vi skulle betala en stor del av lönen
för en spelare, åt ett lag som är mycket rikare än oss.
Eller så får han själv avstå en del av lönen för att få chansen att
vinna ett till SM-guld.
Då hoppas jag verkligen att de får betala hela hans lön.
Det skulle verkligen kännas illa om vi skulle betala en stor del av lönen
för en spelare, åt ett lag som är mycket rikare än oss.
Eller så får han själv avstå en del av lönen för att få chansen att
vinna ett till SM-guld.
Rödin - Pettersson - Danielsson
Molin - Ölund - Berglund
Descheneau - Sallinen - Persson
Ljungkrantz - Birgersson - A. Dahlström
A. Broberg