Inlägg: 2109109
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Enaranger: Inte en chans att Frölunda tar hela lönen. Kanske någon måndagslön.. Sanny och Svensson podden bekräftar ryktet och tror att det pågår ett chicken race mellan Frölunda och Brynäs om pengar.
Sv: A proposito de nada
Enaranger: Förhandlingar ska pågå mellan Brynäs och Frölunda. Det är nog inte realistiskt att Frölunda ska ta hela hans lön när den är skyhögt över dagens marknadsvärde.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Enaranger: Kontraktskrivningen med Sigalet är ett skolboksexempel på en av orsakerna till att vi hamnat där vi är just nu!
+ 4
Då hoppas jag verkligen att de får betala hela hans lön.
Det skulle verkligen kännas illa om vi skulle betala en stor del av lönen
för en spelare, åt ett lag som är mycket rikare än oss.
Eller så får han själv avstå en del av lönen för att få chansen att
vinna ett till SM-guld.