Inlägg: 2110994
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Fruktansvärt på det sätt vilket håll vi är på väg i Svensk hockey. Jag köper absolut att man inte rör en domare - det är självklart. Men FEM matcher för det Joel gör.. Hade Rödin tex fått fem matcher för det hade jag varit helt skogstokig!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Brynäs värvar shane Harper sug på den så länge alla Brynäsare tills det blir offentligt