Inlägg: 2111093
Sv: A proposito de nada
Brynäs värvar shane Harper sug på den så länge alla Brynäsare tills det blir offentligt
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kevin47: Harper - fjant heller
Jesper Wiberg i Hudiksvall gjorde 21 nätruskningar ifjol på 39 matcher och 34 poöng totalt, 23år, och har stått för 10 målvaktstabbar i år på 18 matcher, utvecklingspotential så det smäller om det.
Ja, det är en sundlöv-värvning det!
Jesper Wiberg i Hudiksvall gjorde 21 nätruskningar ifjol på 39 matcher och 34 poöng totalt, 23år, och har stått för 10 målvaktstabbar i år på 18 matcher, utvecklingspotential så det smäller om det.
Ja, det är en sundlöv-värvning det!