Inlägg: 2120393
Svarskommentarer
Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
spolaisen: Matchen var ganska ensidig och kommentatorernas omdömen blev därefter. Oldén är väl programledare på cmore, han är lika mycket chef där som Jidhe är på Viasat.
+ 3
Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
spolaisen: ”C-mores chef, Björn Oldén”
Nu uttrycker du dig sådär obegripligt igen.... Går fan inte att förstå vad du skriver och menar för det mesta.... Vaddå cmores chef...?
Nu uttrycker du dig sådär obegripligt igen.... Går fan inte att förstå vad du skriver och menar för det mesta.... Vaddå cmores chef...?
+ 4
Vad anser du om C-more och deras kommentatorer, med tanke på all skit de lyckas kasta på Brynäs??
C-mores chef, Björn Oldén när ska han komma över, att han inte platsade i BIF och istället hamnade i Norge och hockey på en betydligt lägre nivå, än om Oldén fått plats i BIF och elitserien i Sverige...??
Lena Sundqvist referat i gårdagens match var en pina att lyssna till..hon måste vara påverkad i sitt val att ensidigt prata skit om BIF..