Inlägg: 2120410
Svarskommentarer
Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
bradberry:
Håller med dig, B O är naturligtvis inte chef för hela organisationen C-more, men han ansvarar för C-more hockey in Sweden..
Och som ansvarig för den delen av C-more så kan man tycka, att han ska lämna sig själv utanför och inte anföra sin bitterhet mot BIF i närtid, bara för att han inte fick plats i Brynäs A-lag efter sin sejour i J20 laget...har gått 20 ..han bör glömma sitt tillkortakommande någon gång...blir djävligt tjatigt detta med de eviga pikarna mot Brynäs..
Håller med dig, B O är naturligtvis inte chef för hela organisationen C-more, men han ansvarar för C-more hockey in Sweden..
Och som ansvarig för den delen av C-more så kan man tycka, att han ska lämna sig själv utanför och inte anföra sin bitterhet mot BIF i närtid, bara för att han inte fick plats i Brynäs A-lag efter sin sejour i J20 laget...har gått 20 ..han bör glömma sitt tillkortakommande någon gång...blir djävligt tjatigt detta med de eviga pikarna mot Brynäs..
+ 1
Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Är Scott, Gunler och Kvist tillbaka till matchen mot Oskarshamn tro? Hade varit fina förstärkningar.
+ 3
Nu uttrycker du dig sådär obegripligt igen.... Går fan inte att förstå vad du skriver och menar för det mesta.... Vaddå cmores chef...?