Inlägg: 2122993
Sv: A proposito de nada
Mrassarson: Det var ju flera dar sen de kom hem så jag förutsätter att de skall lira.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Stod det inte i artikeln i söndags att de skulle va hemma o träna i veckan o va med tidigast på lördag?
Edit: såg nu i dagens artikel.
Edit: såg nu i dagens artikel.
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8399}: Stod i GD i måndags att "om inget händer får de vara hemma och träna med Ove medans vi är borta". Men 6-1 mot Oskarshamn borde nog räknas som att nånting har hänt, så jag hoppas oxå att båda är med imorgon.
+ 7