Inlägg: 2123007
Sv: A proposito de nada
{8399}: Stod i GD i måndags att "om inget händer får de vara hemma och träna med Ove medans vi är borta". Men 6-1 mot Oskarshamn borde nog räknas som att nånting har hänt, så jag hoppas oxå att båda är med imorgon.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kvist och Gunler är inte med på turnén. Tror knappast det är dom som kommer vända skutan.
Linköping har en svit på 6 raka förluster. Oddsen på att det stannar där?
Linköping har en svit på 6 raka förluster. Oddsen på att det stannar där?
+ 1