Inlägg: 2123124
Sv: A proposito de nada
{8399}: Skillnaden igår är väl också att Oik hade 4 skott i kryssen..Bif hade ett Harper..De övriga skotten..Danielsson Pettersson o övriga skjuter rakt i bröstplattan..på deras mv..Sen är det wtt så uselt flrsvarspel på mål 1 o mål 2..o det är definivt inte VA fel...
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Exakt, det är flera stenhårda skott i kryssen. Om man tror att en målvakt automatiskt tar skott i kryssen bara genom att stå upp så har man nog inte fattat hur svårt det är att vara hockeymålvakt.
+ 5