Inlägg: 2123126
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Exakt, det är flera stenhårda skott i kryssen. Om man tror att en målvakt automatiskt tar skott i kryssen bara genom att stå upp så har man nog inte fattat hur svårt det är att vara hockeymålvakt.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: snack det var inte flera stenhårda skott i krysset, det fanns gått om när att sikta på. Harpers visst, han hittade ett litet hål.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: håller med, kan inte beskylla Andren igår. Men det är klart att vi skulle må bra av en målvakt som kan ta även lite omöjliga skott.
+ 7