Inlägg: 2123269
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Kan inte alla här inne på HS gå in med den inställningen att vi torskar ikväll. Att Peter fortsätter med att inte ta någon TO. Att vi skjuter i målramen och ut men att LHC får in 2-3 tur puckar.
Då slipper vi bli så arga här på HS. Räknar kallt med en förlust igen. Så får jag istället bli positivt överraskad om dom tar 1,2 eller 3 poäng.
Kan inte alla här inne på HS gå in med den inställningen att vi torskar ikväll. Att Peter fortsätter med att inte ta någon TO. Att vi skjuter i målramen och ut men att LHC får in 2-3 tur puckar.
Då slipper vi bli så arga här på HS. Räknar kallt med en förlust igen. Så får jag istället bli positivt överraskad om dom tar 1,2 eller 3 poäng.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Får se hur länge den varar innan den byts ut mot depression, hopp eller eufori?